synopsys hspice

Hspice

HSPICE یک نرم افزار صنعتی برای شبیه سازی دقیق با ارائه الگوریتم های مختلف آنالیز می باشد. HSpice کاربرد گسترده ای در سیگنالهای RF ، طراحی IC و مدارهای مجتمع، سلول های حافظه، تراشه ها و طراحی بوردهای الکترونیکی و . . . دارد. شبیه ساز HSpice یکی از محبوب ترین و قابل اعتماد ترین ابزارهای آنالیز و شبیه سازی مدارات الکترونیکی بوده بطوری که جهت بررسی و شبیه سازی مدارهای الکترونیکی از HSpice استفاده میشود و در اکثر مقالات علمی از این نرم افزار استفاده شده و به نتایج حاصل از این نرم افزار استناد می گردد.

HSPICE ورودی ها و اطلاعات کنترلی شبیه سازی را میتواند از منابع مختلفی بپذیرد و انواع مختلف خروجی ها را به اشکال  مناسب ایجاد کند. در ابتدا باید یک فایل Netlist ایجاد شود. این فایل کلیه اطلاعات مدار از جمله قطعات و منابع تغذیه بکار رفته در مدار و اتصالات آنها، پارامترها و دستورات کنترلی، دستورات ورودی و خروجی و غیره را دربر می گیرد. این فایل می تواند به صورت دستی نوشته شود یا با استفاده از ویرایشگرهای شماتیک تهیه گردد. HSPICE ویرایشگر شماتیک خاص خود را ندارد ولی می تواند از محیط های ویرایشگر شماتیک دیگر مثل Pspice، Orcad و یا Sue استفاده کرد.

synopsys hspice

HSPICE نتایج شبیه سازی را در فایلی با پسوند lis و یا در صورت استفاده از دستور .OPTIONS POST در فایل گرافیکی ذخیره می کند. نتایج ولتاژ گره ها یا جریان شاخه ها نیز قابل مشاهده یا چاپ است. HSPICE شامل مجموعه کاملی از دستورات چاپ و ترسیم برای مشاهده نتایج شبیه سازی می باشد. برای مشاهده شکل موج های خروجی از برنامه گرافیکی AvanWaves یا CosmosScope استفاده می شود.

ما با سابقه ای طولانی در زمینه طراحی مدار مجتمع و VLSI با استفاده از نرم افزار Hspice آمادگی ارائه خدمات به دانشجویان، پژوهشگران و محققین محترم را داریم. با توجه به تکنولوژی های مختلف که برای Hspice توسط شرکت های سازنده آی سی ارائه شده اند، شبیه سازی با تکنولوژی های مختلف امکان پذیر است.

 کلیه مدارات آنالوگ و دیجیتال با استفاده از نرم افزار Hspice قابل پیاده سازی می باشد. در ادامه زمینه های کاری که توسط ما قابل ارائه می باشد اشاره شده است:

  • طراحی مدارات مبتنی بر  BiCMOS

  • طراحی مدارات مبتنی بر CMOS

  • طراحی مدارات مبتنی بر BJT

  • طراحی مدارات مبتنی بر SOI

  • طراحی مدارات مبتنی بر FGMOS

  • طراحی مدارات مبتنی بر ‍CNTFET

  • طراحی مدارات مبتنی بر FinFET

  • طراحی مدارات مبتنی بر DTMOS

  • طراحی مدارات مبتنی بر Double Gate MOS

  • طراحی مدارات مبتنی بر ‍GNRFET

  • طراحی مدارات مبتنی بر ‍TFET

شبیه سازی مقالات مدار مجتمع و VLSI بصورت کاملا تخصصی توسط ما قابل انجام می باشد. در صورت نیاز به شبیه سازی مقاله مورد نظرتان، میتوانید مقاله را برای ما ارسال نمایید تا بدون هرگونه هزینه ای بررسی شده و قیمت و زمان انجام کار مشخص گردد. مستندات کامل از لحاظ فایلهای شبیه سازی، فایل ورد شامل نتایج بدست آمده و روند انجام کار، و عکس های خروجی با کیفیت در هر پروژه تحقیقاتی ارائه می گردد و تمامی نتایج مجددا توسط شما قابل ارزیابی خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید.

تماس با ما

اشتراك گذاری

دیدگاهتان را بنویسید