آموزش برنامه نویسی AVR

آموزش برنامه نویسی AVR

آموزش برنامه نویسی AVR

میکروکنترلر AVR در سال ۱۹۹۶ میلادی توسط شرکت اتمل (ATMEL) ساخته‌ شد و روانه بازار گردید. معماری میکروکنترلر AVR توسط Alf-Egil Bogen و Vegard Wollan دانشجویان دانشگاه صنعتی نروژ طراحی شده است. این میکروکنترلر به خاطر دارا بودن قابلیت برنامه‌نویسی توسط کامپایلر زبان‌های برنامه‌نویسی سطح بالا، مورد توجه قرار گرفته است. این میکروکنترلر از معماری RISC برخوردار است و شرکت ATMEL سعی کرده است تا با استفاده از معماری پیشرفته و دستورهای بهینه، حجم کد تولید شده را پایین آورده و سرعت اجرای برنامه را بالا ببرد. یکی از مشخصات این نوع میکروکنترلرها دارا بودن ۳۲ ثبات همه منظوره است. همچنین در این میکروکنترلرها، از حافظه‌های کم مصرف و غیر فرار Flash و  E۲PROM استفاده شده است.

کامپایلرهایی به زبان Basic و C که زبان‌هایی پرکاربردی در دنیا محسوب می‌شوند برای این نوع از میکروکنترلرها طراحی شده‌ اند. میتوان به کامپایلرهایی از قبیل بسکام (Bascom) و کدویژن (CodeVision) در این زمینه اشاره نمود که کاربران زیادی را به خود جلب نموده اند. همچنین زبان اسمبلی را نیز می‌توان برای برنامه‌نویسی به کار برد.

رئوس و سرفصل مطالبی که در آموزش برنامه نویسی AVR ارائه می شوند به شرح ذیل می باشند و میتوان به جای کامپایلر بسکام با کدویژن آموزش ها را ارائه نمود:

سرفصل آموزش AVRآموزش AVRآموزش AVR

ما با چندین سال سابقه در زمینه برنامه نویسی و طراحی سخت افزارهای مبتنی بر AVR آمادگی ارائه دوره های آموزشی صد در صد کاربردی و عملی را در این زمینه داریم. برای آموزش برنامه نویسی AVR و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید.

تماس با ما

اشتراك گذاری

دیدگاهتان را بنویسید