آموزش نقشه کشی برق صنعتی با ePLAN

ePLAN

آموزش نقشه کشی برق صنعتی با ePLAN

نرم افزار ePLAN Electric نرم‌افزاری جامع و قدرتمند در زمینه طراحی، رسم و مستندسازی نقشه‌ کشی سیستم های الکتریکی به  ویژه تابلو برق می‌باشد. نرم‌افزار ePLAN یک نرم‌افزار آلمانی است که نسخه قدیمی این نرم‌افزار نسخه ۵ بود که برای نخستین بار در سال ۱۹۸۴ میلادی عرضه شد و بعدها به نسخه کارآمد P8 تغییر نام پیدا کرد.

در نرم‌افزار ePLAN امکانات ویژه‌ای جهت نقشه‌کشی همچون شماره‌گزاری سیم‌ها و مستندسازی و همچنین طراحی نقشه جانمایی تابلو برق به صورت دو بعدی و سه بعدی فراهم شده‌است. نسخه دیگر این نرم‌افزار با نام Pro Panel می‌باشد که در این نسخه امکان طراحی سه بعدی تابلو برق وجود دارد.

نرم‌افزار ePLAN قابلیتهای منحصر به فردی را به کاربر ارایه می‌دهد که میتوان به مواردی از قبیل زیر اشاره نمود:

  1. افزایش سرعت تهیه مدارک
  2. جلوگیری از عملیات تکراری و خستگی کاربر
  3. ارایه مدارک مهندسی با جزییات بسیار دقیق و کامل عاری از خطا
  4. کاهش حجم کار طراحی
  5.  جذب حداکثر پروژه‌ها

 ePLAN یکی از کارامدترین نرم‌افزارها در زمینه طراحی و نقشه‌کشی است و با امکانات موجود در آن می‌توان میزان خطا در نقشه‌کشی را به حد قابل توجهی کاهش داده و حتی به صفر رساند.

نرم افزار ePLAN توسط مدرس دانشگاه با بالای ده سال سابقه تدریس در دانشگاهها و مراکز علمی-آموزشی و انجام پروژه های صنعتی در گروه فنی و مهندسی بیتا پروژه آموزش داده میشود. رئوس و سرفصل مطالبی که ارائه می شوند به شرح ذیل می باشند:

آموزش eplanآموزش eplan

برای آموزش و طراحی هر گونه نقشه برق صنعتی میتوانید از تجریبات چندین ساله ما در زمینه کار با نرم افزار ePLAN بهره بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

اشتراك گذاری

دیدگاهتان را بنویسید