آماده سازی پاورپوینت

آماده سازی پاورپوینت برای ارائه یک اثر کاری حیاتی می باشد. موضوعات متنوعی را می توان برای انواع ارائه بیان نمود. ولی بطور خلاصه میتوان آن را در چند تقسیم بندی مهم جا داد. ارائه میتواند یک ارائه‌ی ساده‌ ی سر کلاس درس برای دانشجویان باشد؛ یا قرار دادن مخاطبان در جریان روند پیشرفت و مشکلات یک پروژه باشد؛ یا می‌تواند ارائه‌ ی نتایج یک کار پژوهشی در یک گردهمایی، همایش یا کنفرانس باشد. هدف از ارائه می تواند شامل دادن اطلاعات به مخاطبین، برانگیختن مخاطبین و یا قانع کردن آنها درمورد موضوعی باشد.

در مورد نحوه ارائه به مخاطبین و شناسایی آنان چندین اصل وجود دارد که شامل خوب ارائه کردن، چگونگی روبرو شدن با مخاطبان، سازگار نمودن ارائه با مخاطبان، و پاسخگویی به پرسش‌هایی که ناخودآگاه برای مخاطبان به وجود می‌آید میشود.

در ارائه هایی که مربوط به گزارش پیشرفت است چیزی که مهم است، این است که مخاطبان به خوبی در جریان روند پیشرفت و مشکلات یک پروژه قرار بگیرند. در ارائه هایی که مربوط به ارائه مقاله یا گزارش فنی است باید جمع‌بندی و نتایج به دست آمده از یک کار مطالعاتی و تحقیقاتی را به روشنی به مخاطبین بیان کنیم. و  در ارائه نتایج یک کار پژوهشی، پیام اصلی که باید در این نوع ارائه‌ منتقل شود، این است که کار پژوهشی انجام‌ شده، چه نسبتی با کل پژوهش‌های انجام‌ شده در آن حوزه دارد.

یکی از دغدغه های اصلی تمامی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکترا، ارائه پایان نامه و سمینار می باشد. تمامی دانشجویان باید برای دفاع از پایان نامه خود، مطالب آن را در قالب پاورپوینت آماده سازی نموده و خود را برای جلسه دفاع آماده کنند. واقعیت این است که دانشجو  پایان نامه خود را با هر کیفیتی که آماده نموده باشد، آنچه که در جلسه دفاع از پایان نامه بصورت پاورپوینت ارایه می دهد مهمتر است و گویای کلیت پایان نامه وی خواهد بود. در نتیجه می توان گفت که نحوه ارایه پایان نامه و دفاع از آن در تایید یا عدم تایید آن از سوی اساتید داور و متخصصان بسیار موثر می باشد و این مساله می تواند در کسب نمره و تایید پایان نامه بسیار موثر باشد.

آماده سازی پاورپوینت صرفاً در رشته های مهندسی برق، کامپیوتر، نانو و MEMS بصورت کاملاً تخصصی توط ما قابل انجام می باشد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس حاصل فرمائید.

تماس با ما