چینش با L-Edit

شبیه سازی و چینش مدار مجتمع با Tanner Tools

Tanner EDA شهرت برجسته ای را به عنوان پیشقدم در طراحی، چینش (لی اوت)، و تایید IC های آنالوگ و سیگنال مخلوط (AMS)، و همچنین ادوات MEMS و IoT به دست آورده است. L-Edit یکی از ابزارهایی است که در زمینه چینش مدارهای مجتمع استفاده می شود و با قابلیت های ویژه ای که دارد در زمینه MEMS نیز کاربردهای خاص خود را پیدا نموده است.

ما با سابقه ای طولانی در زمینه طراحی مدار مجتمع و VLSI با استفاده از نرم افزار  L-Edit آمادگی ارائه خدمات به دانشجویان، پژوهشگران و محققین محترم را داریم. با توجه به تکنولوژی های مختلف که برای Cadence توسط شرکت های سازنده آی سی ارائه شده اند، شبیه سازی با تکنولوژی های مختلف امکان پذیر است.

انجام پروژه های چینش مدار مجتمع با L-Edit

 کلیه مدارات آنالوگ و دیجیتال با استفاده از نرم افزار L-Edit چینش شده و پس از تولید فایل اسپایس با نرم افزار W-Edit و T-Spice یا Hspice (یا سایر نرم افزارهای شبیه ساز Spice) قابل شبیه سازی می باشد. در ادامه زمینه های کاری که توسط ما قابل ارائه می باشد اشاره شده است:

  • طراحی مدارات مبتنی بر  BiCMOS
  • طراحی مدارات مبتنی بر CMOS
  • طراحی مدارات مبتنی بر BJT
  • طراحی مدارات مبتنی بر SOI
  • طراحی مدارات مبتنی بر FGMOS
  • طراحی مدارات مبتنی بر DTMOS

شبیه سازی و چینش مدار مجتمع و VLSI بصورت کاملاً تخصصی با استفاده از مجموعه نرم افزار Tanner Tools که شامل ابزارهای L-Edit، S-Edit، W-Edit و  T-Spice می باشد قابل انجام است.

در صورت نیاز به چینش و شبیه سازی (شبیه سازی پست لی اوت) با نرم افزار L-Edit و مجموعه نرم افزارهای Tanner Tools میتوانید مقاله مورد نظر تان را برای ما ارسال نمایید تا بدون هرگونه هزینه ای بررسی شده و قیمت و زمان انجام کار مشخص گردد. مستندات کامل از لحاظ فایلهای شبیه سازی، فایل Word شامل نتایج بدست آمده و روند انجام کار، و عکس های خروجی با کیفیت در هر پروژه تحقیقاتی ارائه میگردد و تمامی نتایج مجددا توسط شما قابل ارزیابی خواهد بود.

در صورت نیاز به چینش مدار مجتمع و VLSI با نرم افزار Cadence IC Design میتوانید مقاله مورد نظر تان را برای ما ارسال نمایید تا بدون هرگونه هزینه ای بررسی شده و قیمت و زمان انجام کار مشخص گردد.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید