شبیه سازی با Proteus

Proteus

Proteus Design Suite (پروتیوس) یک مجموعه نرم افزاری اختصاصی است که در اصل برای اتوماسیون طراحی الکترونیک توسعه یافته است. این نرم افزار عمدتا توسط مهندسین طراح الکترونیک و تکنسین های الکترونیک برای ایجاد شماتیکها و بردهای مدار چاپی الکترونیکی برای تولید بوردهای مدار چاپی استفاده می شود. Proteus در یورکشایر انگلستان توسط Labcenter Electronics (لب سنتر الکترونیکز) توسعه یافته و در زبانهای انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و چینی نیز موجود است.

bitaprojectاولین نسخه از آنچه که امروز Proteus Design Suite نامیده می شود PC-B نام داشت و توسط John Jameson رئیس شرکت برای DOS در سال ۱۹۸۸ میلادی نوشته شده است. پشتیبانی از Schematic Capture در سال ۱۹۹۰ میلادی به همراه یک پورت برای محیط ویندوز آغاز شد. شبیه سازی SPICE حالت مخلوط برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ میلای به Proteus اضافه شد و شبیه سازی میکروکنترلرها در سال ۱۹۹۸ میلادی به Proteus وارد شد. سیم بندی اتوماتیک بر اساس شکل در سال ۲۰۰۲ میلادی افزوده شد و در سال ۲۰۰۶ میلادی یکی دیگر از به روز رسانی های اصلی نرم افزار با تصویرسازی سه بعدی بورد بود. یک IDE اختصاصی برای شبیه سازی در سال ۲۰۱۱ میلادی اضافه شد و وارد کردن و خارج کردن MCAD در سال ۲۰۱۵ میلادی گنجانده شده است. پشتیبانی از طراحی با سرعت بالا در سال ۲۰۱۷ میلادی اضافه شد و همچنان روند رو به رشد این نرم افزار ادامه دارد….

شبیه سازی پروتئوس

طراحی و شبیه سازی کلیه مدارات آنالوگ، دیجیتال و میکروکنترلری با نرم افزار پروتئوس بصورت کاملاً تخصصی توسط بیتا پروژه قابل انجام می باشد.

در صورت نیاز به شبیه سازی و طراحی مدار با Proteus، میتوانید شماتیک طرح موردنظرتان را برای ما ارسال نموده و نوع آنالیزهای مورد نیاز را مشخص نمایید تا بدون هرگونه هزینه ای بررسی شده و قیمت و زمان انجام کار مشخص گردد. مستندات کامل از لحاظ فایلهای شبیه سازی، فایل ورد شامل نتایج بدست آمده و روند انجام کار، و عکس های خروجی با کیفیت در هر پروژه تحقیقاتی ارائه می گردد و تمامی نتایج مجددا توسط شما قابل ارزیابی خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید.

تماس با ما

اشتراك گذاری

دیدگاهتان را بنویسید