شبیه سازی Matlab

Matlab

MATLAB (مخفف matrix laboratory) محیط محاسباتی عددی چند الگویی و زبان برنامه نویسی اختصاصی توسعه یافته توسط MathWorks است. MATLAB امکان استفاده از ماتریس، ترسیم توابع و داده ها، اجرای الگوریتم ها، ایجاد رابط کاربری و ارتباط با برنامه های نوشته شده به زبان های دیگر، از جمله C، C ++، C #، Java، Fortran و Python را امکان پذیر می سازد.

اگر چه MATLAB در ابتدا برای محاسبات عددی مورد استفاده قرار گرفت، یک جعبه ابزار اختیاری از موتور نمادین MuPAD استفاده می کند که امکان دسترسی به توانایی های محاسبات نمادین را فراهم می کند. یک بسته اضافی به نام Simulink، شبیه سازی چندین حوزه گرافیکی و طراحی مبتنی بر مدل را برای سیستم های پویا و جاسازی شده اضافه می کند.

در سال ۲۰۱۸ میلادی، برآورد شد که MATLAB بیش از ۳ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. این تعداد کاربر، دلیلی بر اهمیت این نرم افزار میباشد. کاربران MATLAB از زمینه های مختلف مهندسی، علم و اقتصاد هستند.

matlab simulationهسته متلب برای سرعت و کارایی بالا به زبان C نوشته شده اما رابط گرافیکی آن به زبان Java پیاده‌سازی شده است. برنامه‌های متلب اکثراً متن‌ باز هستند و در واقع متلب مفسر است نه کامپایلر. قدرت متلب از انعطاف‌پذیری آن و راحتی کار با آن ناشی می‌شود. هر ساله جعبه‌ ابزارهای خاص و کاربردی توسط شرکت سازنده و گروه‌های مختلف از جمله دانشگاه‌های سرتاسر جهان و برخی شرکت‌های مهندسی به متلب اضافه میکنند که باعث افزایش کارایی و محبوبیت متلب شده‌است. فهرستی از جعبه‌ابزارهای مهم متلب برای مهندسی برق و گرایش های آن به شرح ذیل میباشد:

  • جعبه‌ ابزار مخابرات متلب، توابع و ابزارهای محاسبات مهندسی مخابرات

  • جعبه‌ ابزار کنترل متلب، توابع و ابزارهای محاسبات مهندسی کنترل

  • جعبه‌ ابزار تخمین متلب، توابع و ابزارهای محاسبات در مهندسی کنترل

  • جعبه‌ ابزار شبکه عصبی متلب، توابع و ابزارهای محاسبات شبکه عصبی

  • جعبه‌ ابزار پردازش تصویر متلب، توابع و ابزارهای محاسبات پردازش تصویر

  • جعبه‌ ابزار پردازش صوت متلب، توابع و ابزارهای محاسبات پردازش صوت

شبیه سازی Matlab و سیمولینک بصورت کاملاً تخصصی در زمینه مهندسی برق و گرایش های آن توسط ما قابل انجام می باشد. در صورت نیاز به شبیه سازی میتوانید طرح یا مقاله مورد نظرتان را برای ما ارسال نموده و نوع آنالیزهای مورد نیاز را مشخص نمایید تا بدون هرگونه هزینه ای بررسی شده و قیمت و زمان انجام کار مشخص گردد. مستندات کامل از لحاظ فایلهای شبیه سازی Matlab ، فایل ورد شامل نتایج بدست آمده و روند انجام کار، و عکس های خروجی با کیفیت در هر پروژه تحقیقاتی ارائه می گردد و تمامی نتایج مجددا توسط شما قابل ارزیابی خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید.

تماس با ما

اشتراك گذاری

دیدگاهتان را بنویسید