مجموعه کدهای پردازش تصویر با رزبری پای

image processing with raspberry pi

مجموعه کدهای پردازش تصویر با رزبری پای

مجموعه کدهای پردازش تصویر با رزبری پای برای استفاده بهینه عزیزانی که این کتاب را تهیه نموده اند بصورت فصل بندی شده آماده دانلود می باشد.

کتاب “پردازش تصویر با رزبری پای” در سال ۱۳۹۶ توسط مهندس امیر باغی رهین و مهندس وحید باغی رهین برای علاقمندان به حوزه پردازش تصویر ارائه گردید. در این کتاب، در ابتدا، تاریخچه و فلسفه کامپیوترهای تک بوردی و اصول اولیه رزبری پای ارائه میشود. همچنین به خوانندگان تاریخچه و فلسفه پایتون ارائه شده و چگونگی نصب پایتون و راه اندازی این محیط برای برنامه نویسی پایتون آموزش داده میشود.

image processing with raspberry pi

در این کتاب به خوانندگان ضبط تصاویر با یک وب کم و دوربین رزبری پای آموزش داده میشود. همچنین Pillow برای پردازش تصویر و  TKinter برای رابط کاربری گرافیکی (GUI) معرفی میشود. عملیات ریاضی و منطقی پایه در تصویر معرفی شده و به بررسی عملیات­های پیشرفته­ ای مانند فیلتر کردن و اثرات آن بر روی تصاویر پرداخته می شود. همچنین خوانندگان با مفهوم هیستوگرام و محاسبه آن آشنا می­شوند. این کتاب غیر از موارد گفته شده شامل موارد متنوع بسیاری است که میتوانید از این لینک فصل های این کتاب را مشاهده نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به کتاب پردازش تصویر با رزبری پای مراجعه کنید. این کتاب برای تازه کارها و علاقمندان به رزبری پای، پردازش تصویر، OpenCV و پایتون در نظر گرفته شده است که مایل هستند در حوزه پردازش تصویر به تحقیق و بررسی بپردازند. خوانندگان با تجربه بسیار کم در زمینه برنامه نویسی یا کد نویسی و اسکریپت نویسی می ­توانند برنامه­ های کاربردی Image processing و Computer Vision قدرتمندی را با تعداد نسبتاً کمی از کد در پایتون ایجاد کنند.

می توانید از لینک زیر مجموعه کدهای پردازش تصویر با رزبری پای را دانلود نمایید.

دانلود

👈👈 رمز فایل، شابک کتاب می باشد. حتما خط تیره مابین اعداد وارد شود.

اشتراك گذاری

دیدگاهتان را بنویسید